måndag 10 november 2014

Träningsvärk

Jäklar vad ont jag har i låren, ljumskarna och rumpan efter att jag sprang häromdagen. Hur kunde det bli så?
Tänkte ha sprungit idag men jag kan knappt röra benen. 
Men imorgon , då är det dax igen. 

Idag gick jag en pw efter att jag hade lämnat Emma. 
Sen hem och fixade mig lite. Tog bussen in till stan. Mötte upp en vän för en fika.
Tack för idag vännen ❤

Hämtade Emma. Hon tog med en kompis hem. 
Eftermiddagen o kvällen har varit lugnt. 
Fick en dropattack förut. Dunsade i golvet och i en bänk i hallen. Slog i axeln o pannan. 
Orkar inte ens kommentera det. 
Blir så trött...

Snart dax för ett sjukhusbesök igen. Tror det är det som stressar mig. 
Sjukhus är inte min grej. 

Har packat Emmas väska för imorgon efter skolan så ska hon sova hos brorsan. ❤
Han och Tilda frågade om dom fick "låna" Emma. 
Hon är överlycklig och väldigt taggad över en övernattning hos dom. 

Så himla gulligt av dom att dom vill ha Emma hos sig. Det värmer mitt hjärta. 
Dom är unga, har precis flyttat ihop och det är inte en självklarhet att dom ska ha tid med lillasyster. 
Jag blir så glad. Det är så härligt att se kärleken mellan Patric och Emma. 
Hon är så stolt över sin brorsa ❤

Undra vad jag ska hitta på imorgon, nu när jag helt plötsligt är barnfri?
Jag tänker faktiskt göra...ingenting!
Kanske städa? Nä fy bubblan vad trist. 
Om jag inte fick panik av tanken på att nån jag inte känner skulle vara här hemma i mitt hus och städa och plocka bland mina grejer, så skulle jag skaffa städhjälp. 
Jag har inte ärvt min mammas gener när det kommer till städning. Hon städar typ jämt. 

På tal om att ha nån okänd i sitt hus så har några i ett hus ,bara ett par hus från oss, haft inbrott häromdagen. Nån gång mellan 16-19.30 tog dom sig in på baksidan. Slog in en ruta 
Dom hade sökt igenom hela huset. Skurit sönder madrasser mm. 
Fy vad hemskt.
Så nära oss. 
Och vid den tiden!!! Konstigt att ingen såg nåt.
Hemskt för dom som blev utsatta. 
Dom hade sprungit in till vår granne när dom kom hem och upptäckte det. 

Tur att vi har larm. Är väl ingen garanti att dom inte tar sig in ändå. Men känns iallafall lite tryggare och säkrare. 

Nu ska jag fortsätta kolla fotbollsgalan.
Zlataaaaaan!
Inte helt fel att se Martin Stenmarck heller ;)

Tack du vänliga människa som hörde av dig till mig idag. ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar