fredag 7 november 2014

Ingen karaktär

Alltså jag och choklad. Jag har ingen karaktär. 
Men va fan. Det är ju ingen idé att starta ett nyttigare hälsosammare liv en fredag. Innan helg liksom. Nä det får bli nästa vecka. 

Här har ni boven till att jag har 2000 onödiga kalorier i kroppen. Typiskt!
 Men gott var det iallafall...

Och snart ska jag frossa i mig dillskruvar. Jo men så att eh... #långttillbeach2015

Min krönika är i tidningen idag 



Idag har jag handlat. Softat lite. Gått en 4,5 km pw. Emma tog med en kompis hem efter skolan. Dom lekte väldigt bra. 
Mycket skratt och fnitter i källaren. 
Dom fick våfflor till mellis. 

Jag passade på att rensa garderoben i hallen bland skor o jackor. 
Har dammat, dammsugit, torkat golven och städat toaletterna. 

Varit lite gungig nu ikväll.  Tänkte gått eller sprungit  men vågade inte pga av gunget så jag hoppade i myskläder i stället. Och underbara raggisar. 


Idag var det bra erbjudande på Timberland skor på Stadium. 
Har kostat 999:-
Och nu halva priset. 




Tack för hjälpen Gotte!

Så nu kommer Emma vara torr o varm om fötterna i vinter. Nu är vi redo för snö. Fast näää. 
Ingen snö än tack. 


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar