torsdag 27 november 2014

Handskrivet brev

Jag har fått ett handskrivet brev av en dam som hyllade min krönika. 
Så himla glad jag blev. 
Mitt första beundrarbrev. Om man bortser från alla kärleksbrev när jag var yngre. Hö hö 

Det känns mer personligt med ett handskrivet brev. 
Jag skrev ett brev tillbaka och tackade. 


På tal om handskrivet så satt Emma och knåpade ihop sin önskelista igår. 
Hon kämpade själv med alla ord. 


Hon önskar sig bland annat en egen "ajpäd". Hihi. Sötis. 


Det här är däremot liiite svårare att tyda ;)

Oägalån=Wagalong. En leksakshund dom gör reklam för på tv. 

Idag var det ett ruskigt bra erbjudande på Cubus mellan 8-10. 40%
Vi åkte dit. Köpte en fin dress till Emma. Den påminner en del om Victoria Secret. 


Jag fick en goodiebag 


Vi köpte även knoppar till skåpet jag har målat så nu är det klart. 
Lite färg. En pensel och en svamp. Slippapper. En nyckel att göra djupare skrap med. Och nya knoppar. 
Ett helt nytt skåp. Billigt o bra. 






Om ett par timmar ska vi på Vernissage på Emmas skola. Farmor Ulla ska oxå med. 
Sen ska vi titta på Emmas dansuppvisning. 
Patric och Tilda ska oxå titta. 
Och så avslutar vi med att gå på McD. Mys ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar