måndag 11 juni 2012

Tystnaden...

...och lugnet efter att ha haft 15 barn på besök är magisk. Hehe
Det gick väldigt bra att ha dem här. Alla var så glada, lugna och lekte jättebra.
Vi fikade och hade mysigt ute i trädgården. Tror både Emma och dom andra barnen var nöjda med sin lilla utflykt :)
Emma har helt underbara fröknar och gulliga kompisar på dagis. Det känns bra. Emma går sista dagen på torsdag sen är det sommarlov. Fast vi ska tillbaka veckan därpå för lite midsommarfest. Mysigt!

Nu ligger mannen och jag ute i trädgården och lapar sol :)
Jag ska snart ut på en powerwalk innan det blir dusch och fix inför eftermiddagen/kvällens lilla tillställning.

Jag har spelat att Sverige vinner med 1-0 ikväll. :)
Men jag körde en "fegis" oxå och spelade även 1-1.
Förhoppningsvis vinner jag väl på nåt av resultaten ;)
Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar