torsdag 14 juni 2012

Tysta leken

Min dotter är en pratkvarn. Hon pratar, pratar, pratar, frågar, pratar, frågar, pratar...Under sina vakna timmar så är hon, i princip, aldrig tyst.Hon pratar oavbrutet. Herre jisses, när hon har somnat om kvällarna är man alldeles öm i öronen och trött i huvudet.

Det är härligt att hon pratar, är intresserad, nyfiken och frågar om ALLT, absolut men... Tysta leken är just nu den bästa lek jag någonsin lekt med Emma.

Ligger utslagen i soffan och tvingas se fotboll. Ok, det funkar att titta på idag men enbart för att Torres är med ;)

Imorgon däremot ser jag fram emot att se Sverige spela.
Hembjudna till bästa Fam.Hultén för att umgås, grilla och se fotboll. Fredagsmys när det är som bäst!

Nu tänker jag inte kämpa emot längre, nu ska jag lyssna på min kropp som fullkomligt skriker efter sängen.

Natti natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar