torsdag 28 juni 2012

Massage

Har precis suttit i massagestolen och njutit en stund. Tycker liiiite synd om mig själv. Totalt igentäppt i näsan och så väser det i luftrören. Blev plötsligt lite sämre nu ikväll. Inte bra. Men det är nog bättre imorgon igen.
Sol och bad står på schemat.

Vi har haft en så otroligt mysig dag.
Jag sa det tidigare men säger det igen, Junibacken var fantastiskt.
Nu i em/kväll har barnen lekt och haft kul medan jag och Lotta har suttit ute och njutit av solen.

Våra män är på en sittning på Café Opera. Imorgon bitti är det golf för dem igen men sen ska vi umgås hela em och kvällen och på lö har Lotta och jag egen tid.
Misstänker att vi ska shoppa då. Om det fanns VM i shopping så hade Lotta vunnit det, lätt!!! ;)
Jag ska se om jag kan lära mig ett och annat shoppingknep av den bästa. Det kommer säkert min man att uppskatta ;)

Har jag sagt att jag trivs här i Stockholm? ;)
























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar