torsdag 21 juni 2012

Klar!

Japp, allt är klart inför morgondagen. Iallafall det som går att fixa innan det som ska fixas imorgon, typ :)
Jag gjorde gubbröra tidigare och har tvättat händerna ett antal ggr men stinker fortfarande ansjovis om fingrarna. Det känns sådär...

Nina och jag var på Maxi och "slogs"med alla andra i eftermiddags. Men det gick
bra. Vi tog det lugnt, ingen stress och då går allt så mycket bättre.
Vi är rutinerade midsommarhandlare nu. :)

Nu sitter jag och tar en sen kvällskaffe.
Mannen och sonen kollar fotboll. Jag ska dricka upp mitt kaffe, läsa lite och sen försöka sova.

Hoppas på att kunna vara lite glad och ha kul imorgon. Känner mig ledsen och
kan inte riktigt tänka klart. Det känns fortfarande så ofattbart att min vän är borta för alltid...

Men med alla fina vänner och med min familj som är runt mig imorgon så kommer jag nog kunna känna lite glädje.
Är glad att sonen ska vara med oss ett tag imorgon iallafall. Mysigt att ha honom hemma. Min minsta syster Amanda ska oxå vara med oss en stund innan även hon drar vidare.

Vi håller tummarna på att det inte tokregnar imorgon. Kan det inte överraska med strålande sol istället?

Jag erbjöd Patric 200kr om han åt upp en ansjovis. Han ville inte...konstigt?! :)
Ser det inte lite ut som en snigel?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar