måndag 18 juni 2012

Njut av varje minut!

Startar dagen med att äta frukost ute. Underbart!
Nu blir det plock och fix ett par timmar innan vi kör mot Skälby för lek, bus och picknick.
Mannen är ledig idag så det blir kvalitetstid för hela slanten.

Lite planering för femkampen på midsommarafton, tipspromenaden, skattjakt för barnen mm.
Älskar att fira midsommarafton, det är en mysig gäng och en fin tradition vi har skapat.Oavsett väder så har vi alltid väldigt kul och trevligt.
Vi ses runt 11-tiden, gör kransar till barnen,fixar lunchen ihop, vi har lekar för barn och vuxna, tipspromenad, skattjakt,klär en midsommarstång och dansar runt den, fikar på jordgubbstårta, grillar, prisutdelningen för dagens femkamp mm
Det är inte bara massa fylla som man kan förknippa midsommar med utan vi umgås och har kul, både stora och små. Hoppas detta blir en tradition Emma kommer minnas och bära med sig.
Vi är samma gäng som kör nyår oxå och det är två höjdpunkter man verkligen ser fram emot varje år.

Egentligen skulle jag gå in och städa i ordning lite ( gjorde som sagt inte många knop igår ) men äh... Solen skiner, Emma och Micke spelar fotboll, jag dricker kaffe... Vem fanken vill gå in då???
Njut av varje minut sa bästa Fam. Forslund till mig en gång. Bord ta lärdom av deras kloka ord.
Så jag skiter i att gå in, jag stannar här...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar