onsdag 20 juni 2012

???

Har fortfarande svårt att greppa det som har hänt.
Det gör ont att veta att någon man bryr sig om, och som jag vet har haft många runt om sig som bryr sig mycket, ändå inte ser någon annan utväg än att ta sitt liv.

Har varit en natt utan sömn och med mycket tankar och funderingar.
Det gror en tung känsla av dåligt samvete inom mig... Varför fanns jag inte där?
Jag har så mycket funderingar och frågor som nu aldrig kommer få ett svar.

Försökte förklara lite för Emma idag om varför jag är ledsen. Sa att jag har en vän som har fått åka till himlen och nu sitter bland molnen.
Svårt att förklara... Men hon nöjde sig med det.
Sen berättade hon att ett barn hade åkt under vattnet i filmen Björnbröder. Kanske menade hon att det var något som hade gjort henne ledsen.

Snart ska jag åka och klippa mig, fika med syrran på stan och så hitta fina priser till vår femkamp.
Kan vara skönt att få tänka på annat en stund.


Ha en fin dag i solen. Var rädda om era nära och kära.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar