söndag 24 juni 2012

Däckad fjäril

Kom hem från gymmet (
jag körde 35 min intervall på bandet och så lite gym på det ) och hittade en däckad fjäril i
sängen. Emma har haft en jätterolig dag på travet med pappa MU, "Gotte", Alva och Wille. Hon träffade även på kusinerna Meja och Engla.
Hon har hoppat i hoppborg, fått ansiktsmålning, åkt karusell och så lite ponnyridning.

Nu ska jag ta en kaffe och läsa en några kapitel i en bok. Väntar på att sonen ska komma hem, då blir det lite grillning och så misstänker jag att vi ska se fotboll.

Ha en bra söndag mina vänner!

En stort Grattis till dig min vän som fyller år idag. Hoppas du gillade min fina sång :)
Sänder dig även en kram. Vet att du har det lite tufft nu. Men du...bakom dom mörka molnen finns solen. Jag finns här, alltid! Kram




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar