lördag 30 juni 2012

Stark igår...

...svag idag!
Ja idag går jag inte direkt och sjunger "Just idag är jag stark"...för då skulle jag ljuga! ;)

Hade en väldigt trevlig kväll igår men vaknar med en huvudvärk utan dess like. Varför ska man straffas när man har haft kul?

Fast jag tror inte bara det är vinet. Är genomtäppt, hostar och har lite halsont.
Men treo, kaffe och en shoppingdag med Lotta ska nog få mig att må bättre ;)





Våra män var såååååå nöjda över att dom vann, två gånger, över oss på spel igår. Det dom inte fattar är att vi lät dem vinna...Det är bra att ha en glad och lycklig man när man ska ut och shoppa. "En kvinnas list..." Mooohaaa!







Tänker på dig min vän som hade en otroligt tuff dag igår. Varför ska allt hända på samma gång?
Är ju inte hemma så jag kan krama om dig eller finnas där för dig men du ska veta att jag tänker på dig. Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar