söndag 10 juni 2012

Söndagsfrukost

Mysigt att sitta och äta stor frukost tillsammans, umgås och prata om allt möjligt. Om veckan som varit, veckan som kommer, planerna vi har i sommar och framtiden.

Idag har vi städning och trädgårdsfix
på schemat. Jag ska även plugga och hinna med ett pass på gymmet och
Emma och Micke ska en runda till tivolit här i byn.
Kommer bli en bra dag!

Och framförallt så kommer det bli en bra vecka!

Emma ser med spänning fram emot morgondagen då hon ska ta med fröknar och barn hem hit på en liten fika i trädgården.
Och jag ser fram emot imorgon kväll då jag,alla mina systrar och mamma ska ut och käka.

Både Emma och jag ser fram emot onsdag då hon ska klippa sig hos bästa Johanna på Hårstudion ( där även jag har en klipptid veckan därpå )
Onsdag kväll är det klubbkväll på Make up store som jag är sugen att gå på.
Fredag är vi bjudna på grill och fotbollsfest.
Och sen när nästa vecka är över och så är det bara en vecka kvar till midsommar. Hur sjukt är inte det???
Då har vi den traditionella midsommarfesten med vänner hemma hos oss.
Det kan man ju inte annat än se fram emot men samtidigt ser jag inte fram
emot midsommar heller för så fort den helgen har varit så bara springer sommaren iväg och vips så är det höst igen. Sommaren är kort, ALLDELES för kort!

Det gäller att ta vara på dagen och njuta av varje minut!

Jahoja, om man skulle slänga ut alla mattor, börja damma och sen ta en paus i solen.(som för tillfället lyser med sin frånvaro)
"Damma, pausa, damma, pausa"



Kort på min långhåriga lilla tjej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar