lördag 9 juni 2012

Gäääääsp

Två fotbollsmatcher på en kväll är för mycket för Mallan.
Jag somnar snart...

Tänk vad snäll jag är som varit med min man på golfbanan idag, jag kollar fotboll med honom och så fort den är slut så lär det bli golfkanalen...undra om han har lust att gå på stan med mig nån dag och shoppa lite, utan att pusta och sucka. Eller om han kan hänga med till Ikea och kan gå och titta på möbler mm där inne i normalt tempo och inte bara springa till restaurangen, äta köttbullar, en chokladboll och sen gena snabbt till avdelningen där ljusen är, ta några paket värmeljus och sen gå det fortaste han kan till kassan?! ;)
( man gör saker för varandra i ett förhållande älskling. Stan/Modehuset och Ikea på måndag i MITT tempo?)

Jag ser faktiskt fram emot att få krypa ner i min säng. Är ovanligt trött ikväll. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Och så har jag mat och godiskoma.
Hårdträning nästa vecka igen. Börjar lite lätt med ett Indoorpass imorgon.

Imorgon vill jag ha klarblå himmel, vindfritt och strålande sol.Punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar