tisdag 19 juni 2012

Chockad

Kaos i mina tankar, smärta i mitt hjärta, tung i huvudet, tårarna rinner.
Det är ofattbart...fortfarande chockad.

Min härliga vän...kommer aldrig mer få höra ditt mysiga skratt, få garva åt dina sjuka skämt, lyssna på alla dina historier, bli irriterad på dig och dina konstiga ideer, vinna över dig på Wordfeud, få bra musiktips av dig, få höra dina uppmuntrande ord när man känner sig nere...Varför?

Just nu känner jag mig väldigt ledsen och jag kommer har svårt att förstå detta.
Jag är fortfarande chockad. Det känns så overkligt!

Vet inte om jag kommer palla att gå på begravningen. Jag vill men det kommer göra så ont. Men jag vill ta farväl...

Ska krypa ner nu, sova och hoppas att chocken lagt sig lite tills imorgon. Att jag kan tänka klart.




"Om du min vän sitter där uppe på molnen nu och ser mig eller läser min blogg så ska du veta att jag är skitförbannad på dig. Jag är arg och ledsen över att du lämnade oss på det här viset.
Men jag hoppas du har det bra nu, du är saknad och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar