onsdag 20 juni 2012

Nyklippt

Blev som vanligt nöjd efter att ha klippt mig hos Johanna på Hårstudion. Klippte inte så mycket. Tog bort det slitna och jämnade till lite. Jag sparar till lite längre. Finns en frisyr jag gärna vill ha.
Fikade med lillsyrran och så gick vi och fyndade lite på stan.
Lina var nog rädd att åka bil med mig idag. Jag var rädd själv. Kunde inte fokusera alls. Tankarna var på nåt helt annat ställe än i trafiken.
Livsfarligt!

På tal om att köra bil så har min son varit och kört halkan idag. Snart har han sitt körkort. Härligt!
Mammas duktiga "lille" pojk! ;)


Nu ligger Emma och jag på en filt och gosar i solen.
Har sommaren äntligen kommit? Är det möjligt? Hoppas det!


Har lekt lite med bilderna i ett fotoprogram som jag aldrig hade testat innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar