torsdag 14 juni 2012

Klump i magen

Sitter ute i solen med en kaffe och pratar med sonen och hans tjej.
Dom har bokat en resa till Thailand i höst.
Det känns både bra och dåligt. Jag vill att han ska resa och ha kul och det känns bra att han åker med sin tjej. Men sen tänker jag att min lille son ska flyga till Thailand utan mig. Scary!
Hur ska det här gå?
Förmodligen väldigt bra. Han har ju rest en hel del, även Tilda så visst kommer dom fixa det här.
Men...jag får ändå en klump i magen.
Jag vet att Patric är 18 nu och myndig men han är ju fortfarande ett litet barn. I alla fall för mig :) Det här med att klippa navelsträngen och låta sina barn testa sina vingar, det suger verkligen!!!


Patric, skit i Thailand. Vi åker till Legoland eller kanske Liseberg? Du gillar ju att åka karusell?! Kom igen, det är inget kul alls att åka till Thailand, jag lovar! ;)

1 kommentar:

  1. Vet verkligen hur du känner inför hans resa! Tänk på mig då ;(, min dotter flyttade till Finland :(, kramar

    SvaraRadera