lördag 30 juni 2012

On the road






Inte långt kvar nu tills vi är hemma. Bilresan har rullat på bra, vi har kört en bit var.
Nu är jag vääääldigt trött och har svårt att hålla mig vaken.
Otroligt att jag ens är vaken. Jag och åka bil = SOVA!

Men jag försöker hålla Micke sällis, han är oxå trött och det vore inte bra om han skulle somna.

Borta bra men hemma bäst? Njae, känns faktiskt halvbra att åka hem.
Alltid skönt att komma hem till sitt
men vi trivs väldigt bra på Hotell Forslunds. Bästa stället.
Hoppas vi kan vara lika bra värdpar när dom kommer till oss om ett par veckor.
Deras hus är så otroligt fint. Jag kan gå runt hur mycket som helst och titta på allt fint.
Lotta är grym på inredning!








Om några dagar får vi träffa Matte och Lotta igen, och även andra fina vänner från Stockholm, då vi ska möta upp dem för att gå på Madonnakonsert och så lite partaj på det!


Varför blir man alltid täpptare i näsan på kvällen? Får ju fan ingen luft...
Och varför tittar man i pappret när man har snytit sig?
Äckligt ju...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar