fredag 15 juni 2012

Muskler

Efter några månaders flitig träning så börjar det synas på kroppen. Iallafall på mage och armar. Har lite kvar att jobba med när det gäller lår och rumpa.
Fick lite bra träningstips på gymmet idag som jag ska börja köra nästa vecka.

Idag var jag ENSAM på kondition/styrka-passet men vi körde ändå. Kändes som att jag gjorde nåt form av prov/test hehe. Det gick iaf inte att fuska sig igenom passet. Jag hade ögonen på mig om man sä ;)

Sprang lite på bandet och körde även ett par gymövningar.
Imorgon blir det Indoor men sen vila på söndag.

Nu ska jag ha lite kvalitetstid med min dotter. Har lite dåligt samvete att jag har varit irriterad och haft taskigt tålamod med henne hela veckan.
Så idag ska jag vara en tålmodig, snäll och "oarg" mamma ;)

Och så har vi ju fredagsmys hos Fam. Hultén att se fram emot i em/kväll.

Ha en härlig helg!


-Mamma, vad gör du, sa Emma när jag stod framför spegeln och spände mig hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar