söndag 24 juni 2012

Inglasad altan

Just nu är jag otroligt tacksam över att vi har en inglasad altan. Det spöregnar ute och kollar man på vädret så lär det göra det en vecka framöver. Fy faan!
Misstänker att vi lär få sitta här på den inglasade altanen och spela kort många regniga kvällar.




Visst är väl det mysigt men...sommar ska ju vara sommar. Inte höst!!!
Inte konstigt att man behöver en utlandsstripp varje år.
Thailand i januari, det måste bli så. Längtar efter sol och värme...


"Min vän...idag har jag tänkt på dig flera gånger och tittat på bilder på dig. Känns konstigt att veta att jag aldrig mer kommer att träffa dig! Men jag hoppas det finns ett liv efter det här och då kanske vi ses igen.
Tänker på dig!"
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar