söndag 10 juni 2012

Full fart

Idag har det varit full fart på familjen och vi har hunnit med en hel del här hemma. Städning, tvätt och fix i trädgården. Check!

Emma och Micke var på tivolit en stund. Emma åkte ett par karuseller men tyckte hopp/klätterborgen var roligast.

Jag har varit iväg och tränat. Indoorpass och lite styrketräning. Gutt att vara på G igen!

Vi har käkat sen middag på den inglasade altanen och nu sitter vi och tittar på....fotboll, såklart.
Jag biter ihop, vi umgås ju iaf. Hela familjen sitter samlad. Det är det viktigaste!

Vår blöjfria lilla tjej sköter sig med bravur! Bara nån enstaka lite "olycka" dessa dagar men helt torr på natten. Underbart att slippa blöjorna!
Hon kommer vara så stolt och nöjd när hon får berätta detta på dagis imorgon.
Hon känner sig nog stor nu och hon känns faktiskt plötsligt väldigt stor :)

Hoppas ni har haft en bra helg.
Vi ses och hörs imorgon!



Fick idag höra/veta en sak om en vän. Vet inte riktigt hur jag ska hantera denna informationen. Det känns inte alls bra och jag känner mig orolig...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar