måndag 18 juni 2012

Familjemys

Har haft en riktigt härlig dag med familjen. Picknick på Skälby, där man såg alla plocka fram pannkakor och hembakat men vi kom med en Mc Donald's påse hehe.

Vi har varit och införskaffat en mindre pool till Emma. Vi tyckte iaf att den var liten men den är så in i h-vetes stor när den ska blåsas upp. Pjuuh! Mina lungor har fått jobba. Lånade en liten pump men vi tycker inte det händer nånting. :/

Vi var först inne på att köpa en pool med reningsverk etc men Nää vi har tänkt om.
Trots att jag inte gillar studsmattor så gör vår dotter det och hon har mer användning av en studsmatta än en pool samt att det är en hel del pyssel med en pool.
Så efter familjerådet kom vi fram till att det blev en mindre bassäng och så införskaffar vi istället en studsmatta modell mindre! ( jag får helt enkelt vika ner mig när det gäller studsmatta )

Nu laddar jag inför ett träningspass...det går sådär. Noll energi och motivation men det är bara att åka dit och köra järnet ändå!

Bilder från vår mysiga dag på Skälby. Kom tyvärr i helt fel ordning. ( som vanligt när jag bloggar från mobilen )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar