tisdag 26 juni 2012

Packad...

...och redo för en tripp till El Stockholmo!
Ja jag är ju inte packad som i full utan min väska är packad, klar och redo för att dra :)

Ska bli skönt att komma i väg ett par dagar och enormt trevligt att få träffa våra fina vänner igen.

Behöver lite glädje och positiv energi. Känner mig lite låg.
Fick idag veta dagen för begravningen för min vän, som nu befinner sig ovan molnen. Gör ont och känns ledsamt.
Får ont i magen bara jag tänker på begravningen. Så ledsamt!

Det är i såna här lägen när man känner sig ledsen och låg som man vet vilka dom riktiga vännerna är, då finns dom där!!!

Det kommer göra mig och min familj gott med lite semester tillsammans :)
Känner mig som ett barn som längtar till julafton. Jag går och lägger mig nu så blir det snabbt nästa dag :)

Natti natt!

"Jag tror inte jag riktigt har förstått än att du verkligen är borta..."





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar