tisdag 26 juni 2012

Atjhoooo...

...prosit!
Nyser, snörvlar och hostar. Känner mig inte superpigg men jag tror att lite Stockholms luft kan göra susen.
Åker dit imorgon och ska stanna några nätter. Och jag SKA åka om jag så är döende. Japp!

Kom precis hem efter ett jobbmöte. Börjar jobba natt igen den 3 september. ( ev lite innan ) Glad att jag fick natt för eg är min tjänst dag och kväll.

Ska jobba på ett gruppboende och jag kommer ha ganska nära till jobbet. Nice!

Kommer köra natt ett tag till iaf men det sliter ganska mycket på en så jag tror, när Emma blivit lite större, att det nog blir aktuellt med dag och kväll igen.

Nu ska jag ta en kaffe och läsa lite. Mannen lagar lunch idag. Lyx!
Syrran och barn kommer på fika. Sen ska det städas och packad!

Ikväll är det Allsång på Skansen...när man hör det så tänker man sommar men så tittar man ut och inser verkligheten. Sommaren lyser med sin frånvaro.

Men det är bara att gilla läget...

Tjing!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar