söndag 1 april 2012

Hjälp!

Hujeda mig vad nervös jag är. Imorgon ska jag till tandläkaren och dra ut tanden. Hjälp! Det är precis det ord som kan beskriva vad jag känner nu, hjälp!
Hjälp, vad rädd jag är, hjälp vad läskigt, hjälp vad otäckt, hjälp vilken ångest...HJÄLP!
Hur kan man vara så rädd för att gå till tandläkaren? Pinsamt ju, snart 40 och skulle behöva blöja på mig imorgon med risk för att göra både nr 1 och 2 i brallan.

Äh, jag får skärpa till mig, det är bara att gå dit och göra att. Japp, så får det bli!

Vilken härlig helg. Lugn helg med mycket familjemys. Kvalitetstid deluxe.
Idag hälsade vi på våra vänner som äntligen kommit hem från sin resa.
Emmas kille Theo hade köpt så fina presenter till Emma. Hon har provat kläder hela eftermiddagen och kvällen. Enormt lycklig tjej är hon nu. Eller näää, nu ljög jag. Hon är inte så lycklig just nu. Det är läggdax och jag hör hon styr med sin pappa. Det är väldigt mycket, "jag vill" och "jag ska bara" innan läggdax.
Skönt att jag slipper ta det ikväll :)

Jag smsade sonen idag och skrev:
-Jag har gjort ett gravtest och jag är gravid. Det är därför jag mått så dåligt senaste tiden. Kom hem så firar vi :)

Svaret jag fick:
-Jag hoppas du skämtar!

Hahaha, gutt att luras ibland. Det är ju faktiskt 1 april.
Men jag förstår inte varför han inte vill ha ett syskon till? ;)

Nu ska jag njuta av en kaffe, köttbullemacka med rödbetssallad och The Mentalist!
Perfekt!


Pssst...måste bara säga att vi har så många fina vänner runt oss. Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på det.
Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar