onsdag 25 april 2012

Sära på benen...

...har jag roat mig med i dag. Ja, det är inte så kul som det kanske låter. Cellprovskontroll, så "sära"var inget jag gjorde med glädje precis.
Men nu är det gjort för den här gången.

Har även hunnit med ett träningspass i morse, ett besök på Bik Bok, ett och annat fynd hängde med hem, Lunch på Ikea och nu är även ljusförrådet uppfyllt igen.

När vi kom hem idag hade jag ett paket i brevlådan. En fin vän i Sthlm hade tänkt på mig och skickat något jag tycker väldigt mycket om. En STOR påse Gott och blandat men UTAN alla gula och orangea. Har nån störning, kan inte äta gult godis. Hahaha. Så nu fick jag en egen påse med bara det goda i.
Blir så glad över att hon tänkte på mig. Inte ofta jag får oväntade paket så jag blev väldigt överraskad och glad.
Och det passade perfekt för Emma och jag ska ha biomys här hemma så nu ska jag gotta mig en stund.
Det är jag värd. Ett träningspass i morse och om några timmar ska jag dit igen för dansmix och skaka rumpa.

Men som sagt, nu blir det biomys. Askungen ska vi se. Spännande! :)


Tack ännu en gång fina och bästa Lotta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar