torsdag 19 april 2012

Breivik

Åh vad jag är less på att se bilden på honom och läsa hans namn.
Det är ju precis det här han vill. Att alla ska minnas honom och prata om honom. Usch!

Usch säger jag även om migrän. Borde finnas vaccin mot det.
Huvudvärken igår kväll resulterade iatt jag vaknade vid två inatt av ett riktigt migränanfall.
Full dos tabletter och nässpray men det höll ändå i sig tre timmar. Har roat mig med att kräkas hela förmiddagen men nu börjar jag bli bättre.
Är fortfarande öm i huvudet och trycket runt högra ögat har inte rikitgt släppt men jag känner mig iallafall mycket bättre.
Snällt av min man att åka hem från jobbet och gå och hämta Emma på dagis. Jag pallade inte att ta mig ur sängen.
Nu har jag masat mig upp till soffan och Emma har precis roat mig med att spela upp en dockteater :)

Usch säger även om egoistiska människor.
Säger även usch om dom som bara dyker upp när dom behöver nåt. Som bara "tar" men aldrig "ger". Blää för er! Hoppas ni får migrän ofta och kräks lika mycket som jag har gjort idag. Ni förtjänar det. Moohaaa!

Näähe...kanske skulle må bättre om jag åt lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar