tisdag 24 april 2012

Goda dödskallar

I går bestämde sonen att vi skulle se på Hammarby.
I kväll bestämde mannen att vi skulle se på Barcelona...I morgon gömmer jag tv-dosan!!!

Vilken härlig dag det har varit idag. Började dagen med att äta frukost med min goa vän Ramona.
Sen har vi varit ute i stort sett hela dagen. Trädgårdsfix, svärmor kom förbi, vi har grillat, myst på den inglasade altanen. Riktigt härlig dag!
Bara ett minus... Jag har inte gjort mina studieuppgifter jag skulle göra. Klantigt Malla. Dubbelt upp imorgon!

Nu sitter vi och ska boka tågresa till Göteborg i sommar då vi ska dit och se på Madonna. Kommer möta upp ett härligt gäng i från Stockholm där och jag gissar på att det kommer bli " a night to remember" ;)

I kväll SKA jag lägga mig tidigt. Blir en intensiv förmiddag i morgon. Indoorpass kl 8. Snabbvisit till Modehuset, Bik Bok har 50% YES! Läkarbesök, till tippen, och så tillbaka till Ikea för lunch och bunkra upp med lite ljus :)
Sen blir det hem och plugga innan det blir tillbaka till gymmet för Zumba och dansmix. Två besök på gymmet i morgon. Bra där Malla! ;) Nu ska jag äta några goda döskallar. Såna där som är hälften svarta och hälften röda. Magiskt goda!

Puss o gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar