söndag 22 april 2012

Knölar

Kände mig plötsligt lite orolig. Kom på att jag ska vara hos läkaren imorgon bitti för att kolla upp "knölarna" i min hand.
Usch, den ena är verkligen läskig.
Men det är säkert bara nå´n ofarlig fettknöl. Japp så är det! Inget att vara orolig över.

Fick ett sms av en vän förut där det stod.
-Fortfarande positiv?

Hahaha! Hur ska jag tolka det? Att hon läser min blogg och bara allmänt undrade?!
Eller att hon oftast uppfattar mig som negativ och nu är helt chockad över att jag varit positiv i mer än ett dygn?!
Hihihi...
Har iaf lovat att jag ska ha en positiv vecka.Känner att allt är så mycket enklare när man är glad och positiv. Idag har jag haft sjukt mycket energi.
Jag vill ju att folk ska uppfatta mig som glad. Jag är egentligen oftast väldigt glad, har bara lite för mycket "gnäll" som måste ut ibland. ( ååå vad min man gottar sig i att jag erkänner detta just nu )

Det sämsta med mig att jag inte kan vara mitt emellan...Antingen är jag down,väldigt mycket down eller så är jag "in heaven.
Antingen är allt väldigt bra, eller så suger det! Mitt liv är bra eller anus...inte lagom det minsta!
Avskyr ju  gnälliga "neggo" människor och så kanske jag själv uppfattas som en?!
Skärpning!

Nähe...om man skulle chocka kroppen och somna i tid för en gångs skull?!


Natti natt!

Psst...nån som är sugen på det tre S:en? Hör av er så fixar jag ihop nåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar