fredag 13 april 2012

Kämpa!

En vän till oss använder alltid ordet kämpa.
Det ordet körde jag om och om i huvudet när jag vaknade imorse av att klockan ringde. Skittrött var jag. Ögonen ville inte öppna sig och jag orkade knappt förflytta mig från sängen till toan.
Väl uppe i köket ser jag att det ösregnar ute... Tänkte för en kort stund skita i att träna men så körde jag ett mantra tyst för mig själv. Kämpa, kämpa, kämpa...
Det hjälpte!På med regnkläder, upp på cykeln och iväg till Malkars. Under passet när det gjorde ont och brände i varenda muskel så tänkte jag igen, kämpa, kämpa, kämpa...
Det funkade! Tog mig igenom passet och nu känner jag mig riktigt nöjd!

Nu blir det fix och packa det sista. Lunch på Mc D med mina älsklingar och så tåg till Ystad.
Är ju fredagen den 13:e, misstänker att det blir buss istället för tåg idag hehe.

Ha en bra helg!


Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar