tisdag 3 april 2012

%##¤%"&%#/!Q))#

Det är error in my brain. Hjärnan är överhettad och kroppen är helt slut.
Har haft fullt upp sedan jag klev upp.

Frukost och det vanliga bestyret imorse. Lämnade Emma på dagis. Tog en härlig powerwalk. Första på evigheter.
Hem och tokpluggade. Hade panik och var galen här hemma. Det gick inte skicka iväg mina uppgifter. Jag höll på att kasta datorn, slita av mig håret och banka huvudet i väggen MEN jag har mognat och gör inte såna grejer längre (host host) så jag lugnade ner mig och...det funkade till slut :)


Jag har städat, planterat blommor, tvättat, lackat en stol, lekt med Emma, lagat mat, påskpysslat, gjort chokladbollar...och säkert en hel del annat som jag har glömt. Pjuuuh!
Stolen jag har lackat är en gammal pinnstol som Micke hade som liten. Perfekt för Emma att sitta på när hon tar på skorna :)
Fast hon har använt den att leka buss med. Det funkar ju det med.

Vi påskpysslade lite och jag blev förvånad över hur duktig hon är på att rita och måla.
Vi har inte så mycket påskgrejer framme men vi har påskpyntat och gjort lite vårfint iaf.
Äh, påsken är inte min grej. Jag får panik av gult. Kan inte ens äta gult godis, nää fy, det gör jag bara inte. Inte ens under hot!
Det bästa med påsken är iaf att man får vårfeeling.

Jag drog ju ut en tand igår...hur det gick? Det gick fantastiskt bra, förutom att jag ser ut som en häxa nu. Tandlös och så min spetsiga näsa på det. Kul!

Nu ska jag sortera och vika tvätt...oxå kul, verkligen jättekul! Usch!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar