fredag 27 april 2012

Att vara eller icke vara...

...Att blogga eller icke blogga?
Jag funderar på att sluta blogga. Tycker inte jag har nåt kul att skriva om längre. Är nån ens intresserad av att läsa det jag skriver?
Äh, jag får se. Kommer säkert ha svårt att sluta. Det är ju mer el mindre som min dagbok.

Har varit en bra dag även att jag känner mig trött och en uns av irritation ligger och lurpassar i kroppen.
Blir irriterad på mig själv. Jag har hjärnsläpp. Kan inte komma på vad jag ska skriva och jag har en uppgift som ska vara inlämnad på måndag. Jag gör allt annat än det jag borde göra. Gaaah!

Irriterar mig oxå på "någon" i min närhet. Känner mig besviken...men jag orkar inte ta det med denna "någon". Inte just nu iaf. Jag fegar och försöker låta det rinna av mig istället.

Emmis och jag har varit hos Nina, Agnes och Alexander på lite käk och fredagsmys. Våra män har varit i Tyskland och bunkrat upp inför sommaren.
Jag har även hunnit med att träna idag och städa och fixa här hemma.

Imorgon ska jag in med syrran till stan och ta en fika...som jag sa, gör allt annat än det jag borde. Suck!
Men jag jobbar bäst under press så jag lär sitta i sista sekund och plugga. Så nu vet ni vad jag gör på söndag :)

Hoppas ni får en fantastisk helg. Visst håller ni väl tummar och tår för att solen ska titta fram?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar