måndag 23 april 2012

Blodsmak

Å fy satan vilket jobbigt indoorpass jag var på idag. Det tuffaste jag har varit med om. Blodsmak i munnen. Första gången under min träningstid som det har runnit svett om mig.
Jag är fortfarande helt slut. Känner knappt mina ben.
Men gutt var det. Jag tog ut min ilska på crosstrainern idag och körde skiten ur både den och mig själv.
Har varit "neggo" hela dagen, trots att jag lovade en positiv vecka. Eller eg inte så "neggo" , mest deppig faktiskt.
Gick inte så bra hos läkaren idag. Blir med alla sannolikhet (enligt läkaren) en operation.
Ska nu få en tid till läkaren som opererade min hand och så ska beslut tas om vad som ska göras. Blir det operation så bryter jag ihop. Bättre dom tar bort hela handen så jag slipper eländet.


Men nää, inte deppa...Jag håller mitt löfte. Positiva veckan fortsätter.
Ingen ide att grubbla och oroa sig i onödan. Det kan ju faktiskt vara så att jag vaknar och "vips" så är knölarna borta. Hoppas...


Idag har vi fått träffa lillkusinen för första gången. Han var så liten och otroligt söt. Har Emma varit så liten? Helt sjukt vad man glömmer snabbt. Emma var så duktig och höll honom så försiktigt i sin famn. Hon såg så lycklig ut och jag misstänker att det kommer börja tjatas om ett syskon. Hm...



Nu väntar sängen. Helt slut!
Imorgon bitti ska jag träffa en vän över en frukost/fika och en hel del "babbel".
Sen blir det att plugga, måla om en hylla och träffa svärmor som skulle titta förbi.

Puss o gonatt


"Jag vet att du har det tufft nu vännen...tänker på dig. Efter regn kommer solsken. Kämpa"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar