måndag 16 april 2012

Man ska välja sina strider

Det gjorde jag nu ikväll. Emma ville sova med strumpbyxor och kjol. Det fick hon. Jag valde att inte ta striden och nu känns det förbaskat skönt. Inte tjafs el bråk och hon somnade gott. Spela roll vad hon sover i eg. men jag hoppas inte hon gör detta till en vana nu.

Nu ligger jag utslagen i soffan, mätt och nöjd. Mätt efter en väldigt god kycklingssallad made by Malla, och nöjd över att jag tog mig igenom 45 min tufft indoorpass.
Nu är jag på G!
Träning onsdag och fredag oxå, och ev lördag. Och så en och annan powerwalk!

Imorgon blir det studier och på em får vi besök av syster och barn. Trevligt med lite besök. Är inte ofta nån knackar på här hemma . Undra om det är för att jag är för dålig på att baka? :)

Nu ska jag ta en chokladbit...bara en liten. Det är jag värd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar