onsdag 18 april 2012

Blomtårta

Var uppe innan tuppen imorse och drog till gymmet
för ett indoorpass. Är verkligen riktigt gutt att träna på morgonen!

Emma lekte i sitt rum efter frukosten och sen kom hon och hämtade oss för hon skulle bjuda på blomtårtan hon hade gjort i sitt rum.
Hon var sååå stolt över tårtan. Jag satte salivet i halsen. Det var verkligen en blomtårta, fin var den oxå. Väldigt fin med tanke på att Emma hade plockat av blommorna på våra orkidéer. Gaaaah!
Ja ja, gråt inte över några blomlösa orkidéer ...
Får vara glad att jag har en så kreativ liten tjej ;)

Emma och jag har varit på stan idag. Har träffat Pillan för en lååååång fika med mycket "babbel" ;) Trevligt! Konstigt att det ska behöva ta sån tid mellan gångerna vi ses. Skärpning! :)

Nu skulle jag eg ha åkt på en tjejträff men Micke kunde inte gå tidigare så jag fick hoppa över det. Får bli en lugn kväll istället. Har en obehaglig huvudvärk. Genast blir jag ju lite rädd... Migrän vill jag aldrig mer ha igen. Kanske borde ta en migräntablett. Har nåt nässpray jag kan ta oxå men det är väl mer när/om migränen bryter ut.
Äsch... Jag tror bara att jag grubblar för mycket. Hjärnan går på högvarv. Det är ju bäddat för lite huvudvärk.

Lite kaffe , nåt i magen och så soffan resten av kvällen ska nog göra susen.

Ha en härlig onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar