torsdag 12 april 2012

Stress

Varför stressar jag alltid? Allt blir ju bara fel när man stressar runt som en tok.
Lär dig ta det lugnt Malin!!! Du hinner...
Ett par djupa andetag och så börjar vi om.

Hade en "to do"-lista som skulle vara klar innan jag drar i väg på min "hitta ny energi"-helg hos Ingela.
Har betat av det mesta på den och även klämt in en del annat.

Min dag:
-Powerwalk
-besök av sonens pappa och även sonen tittade hem. (känns som om han har flyttat hemifrån. Ser ju honom aldrig numera)
-lunch
-besök av Emmas dagiskompis med familj. Väldigt trevligt!
-studier
-middag
-nybakta bullar hos mamma
-tvättat
-packat
-städat Emmas rum
-läsning och nattning för Emma
Har även hunnit med att gå på toaletten, spelat WF, varit inne på FB,läst nya Amelia, Kalmarposten,druckit 15 koppar kaffe, pratat i telefon, klätt av och på Emmas dockor en eller två ggr för mycket och en hel del annat....

Nu är jag heeeeelt slut!

Te, kvällsmacka och Revenge väntar och så bums i säng.
Upp och träna imorgon bitti.
Sen blir det mys med mina älsklingar innan dom lämnar av mig vid tåget.

Nu har Emma ropat mamma 15 ggr sedan jag la henne...herre gud. Varför kommer hon alltid på allt hon ska göra eller vill ha när hon ska sova???
Ingen vila ingen ro...eller jo...jag får bita ihop. Jag har ju "semester" i två dagar
snart. Så jag ska fan inte gnälla...eller hur?! ;)

Hoppas ni får en lika bra helg som jag tänker ha.

Kram


Ingela, gå och lägg dig nu så att du är utvilad imorgon...du ska nämligen ta hand om mig i helgen...hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar