söndag 22 april 2012

De tre S:en...

Just nu vill jag åka till Stockholm och träffa våra vänner som jag saknar jättemycket.
Just nu vill jag ligga i en hängmatta i Thailand med en Singha och njuta av värmen.
Just nu vill jag väga tre kilo mindre och allt löst på kroppen ska vara riktigt tight.
Just nu vill jag åka på en shoppingresa och handla nya sommarkläder.
Just nu vill jag att det är juli, så jag får gå på Madonna och Winnerbäck.
Just nu vill jag vara klar med källaren så att vi kan börja greja där nere.
Just nu vill jag att det blir sol så jag kan sitta med en kaffe och en bra bok.
Just nu vill jag att Emmas lekstuga står på tomten så vi kan fixa den.
Just nu vill jag vinna pengar.
Just nu önskar jag att mannen vore ledig ikväll och att sonen var hemma så vi kunde ha familjemys. (älskar när hela familjen är samlad )
Just nu vill jag ordna en tjejkväll, umgås och bara ha det trevligt. De tre S:en, skvaller, skratt och skumpa!

Just nu...vill jag väldigt mycket ;)

Just nu vill jag leva, just nu!

Helt sjukt, jag har massa energi och är skrämmande positiv även idag. Nää jag har inte tagit några lyckopiller. Jag mår bara bra helt enkelt.

Just nu ska jag städa, och positiv som jag är så stör det mig inte. Ska bli skönt att få ut dammråttorna.
Ok, jag ska vara ärlig, det finns nåt som stör mig. Dessa jävla energisugare som tar alldeles för mycket plats i mitt liv. Bort med er, bort bort!
Bort med er som bara tar och aldrig ger. Bort, bort!

Så...nu har jag skakat av mig det. Nu fortsätter jag vara positiva Malla :) Man får ju som sagt passa på att njuta. Ni som känner mig vet ju att mitt liv/humör är som en riktig berg och dal-bana. Upp, ner, upp, ner, upp... ;)

Nu måste jag sluta skriva, blir attackerad av min dotter som vill ha pusskalas! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar