tisdag 17 april 2012

Ignorera!

Igår blev jag riktigt irriterad på en människas ( i min omgivning )beteende och när jag vaknade imorse var jag lika irriterad. Hm... Det stör mig fruktansvärt mycket att en del kan få bete sig hur som helst.
Jag borde sagt till, men jag orkade och vill egentligen inte lägga energi på människor som beter sig tjurigt och otrevligt åt när jag inte har gjort något för att förtjäna det bemötandet. Nää det enda som funkar är att ignorera!
Konstigt att man bara ska passa ibland...????
Usch för tjuriga och otrevliga människor! Kan vara jobbigt att bli bemött på det sättet men i slutänden drabbar det bara dem själva. Punkt slut!

Oj, idag ser jag ut som "kom och hjälp mig...".Vaknade med ett hår som stod åt alla håll och kanter. Nää, inte K-rufs, jag somnade med blött hår. :)
Svullna ögon och öm i kroppen, kunde knappt ta mig ur sängen. Rör mig som en gammal tant. Träningsvärk? O ja!
Tur att jag bara ska vara hemma och plugga idag. Myskläder på från morgon till kväll.
Mannen drar och jobbar så han slipper se eländet hehe.

Hoppas solen skiner på er idag och att alla är pigga och GLADA!
Hej hopp!



Som man bemöter andra blir man själv bemött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar