onsdag 11 april 2012

Lill-Lördag...

...och det firar vi med ett glas rött. Misstänker så här i efterhand att mannen föreslog ett glas rött för att lugna mig och mina PMS besvär lite :)

Idag har vi varit på stan och fikat, vi köpte ny bilstol till lillskruttan,Emma och Micke har varit på bio, syrran kom hit och passade Emma medan vi var på föräldrarmöte, plock och fix här hemma och nu soffan och ett glas rött. Mys!

Just det, har ju tränat idag med. Var på gymmet vid 8 imorse och körde ett indoorpass. Sjukt jobbigt men gutt så här i efterhand. Fredagmorgon blir nästa pass.

Fick precis ett jättefint skåp, som jag har köpt på en loppissida, levererat till dörren. Det kallar jag service.
Trevliga tjejer som var här och det var skönt med en pratstund. Konstigt nog, trots att vi knappt känner varandra, så blev en del av samtalsämnet "snusk".
Konstigt det där. Förmodligen mitt fel...och vinets :)

Insåg när jag pratade med dom att det borde ordnas en tjejfest snart. Eller bara en lugn tjejkväll. Måste iaf innehålla gott att äta, dricka, massa babbel och skratt.
Som tur är lär jag få ta del av det i helgen när jag hälsar på min vän Ingela i Ystad.

Nähe...kanske skulle vara lite social med min man när han för en gångsskull är ledig en kväll så här mitt i veckan.

Just nu känner jag mig väldigt glad. Vet inte varför, det bara flög över mig. Måste passa på att njuta. Det kan vända snabbt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar