söndag 15 april 2012

Hemma

Jag är tillbaka efter en toppenhelg i Ystad samt en tripp till Köpenhamn. Trevligt sällskap, underbart vårväder med strålande sol, gott att äta och dricka.
Hade kunnat stanna ett par dagar till MEN borta bra och hemma bäst iaf när man har en underbar familj att komma hem till. Ett lyckorus spred sig i kroppen när mina älsklingar mötte mig vid stationen.
Men man kommer snabbt tillbaka in i vardagen igen. Fast nu ska ju jag vara fylld av energi och vara utvilad så nu får jag verkligen inte gnälla på ett tag. :)

Imorgon ska jag gå upp tidigt och ringa ortopeden om min opererade hand och knölarna som växer i handen. Det har jag lovat att jag ska. Och har jag lovat så har jag...
Imorgon blir det även studier, storhandling, träning och umgås med sonen som kommer hem. Mys!

Ett stort grattis till min syster och hennes man som har fått en liten son i helgen. En riktig liten sötnos är det. Kunde inte annat än bli lite bebissugen när jag såg honom på bild ;)


Hörs imorgon!
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar