torsdag 29 mars 2012

The bitch is back

Nu börjar jag repa mig och känner mig nästintill som vanligt igen. Lika bitchig som alltid :)
Har tänkt en hel de senaste dagarna och nu ska det bli en del förändringar i mitt liv. Stora förändringar!
Idag har svärmor varit på besök, jag berättade om en idé jag har och hon hjälpte mig lite på traven. Det här kommer bli bra, riktigt jäkla bra!
Syster Josse var här på en kvällsfika så idag har jag fått en hel del sällskap. Trevligt!
Har såklart haft sällskap av min fina dotter oxå. Hon skapade ett fik i vår hall idag.
Hon bjöd på kaffe och muffins med glasyr och godisbitar. Fantastiskt gott! :)




Fan så härligt det här när man väl kommer till insikt med saker och vågar ta ett beslut.
Och ännu härligare är det att jag börjar känna mig frisk igen. Som sagt...the bitch is back! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar