onsdag 14 mars 2012

Pjuuuh!

Så vill jag sammanfatta dagen, ett långt och utdraget Pjuuh!
Har plockat och fixat hela dagen. Nu har jag satt ner rumpan i soffan och här tänker jag sitta.
Har gått igenom mina nya studieuppgifter...hoppsan, nu är det slut på friden.
Liiiiite mycket att göra om man sä.

Hur mår vi här hemma i sjukstugan da? Emma är lite bättre. Var dock piggare idag på fömiddagen, nu ikväll var hon hängig igen. Hon och jag har hostat och snorat ikapp idag men...jag ser ändå ett slut på detta och hoppas vi är helt återställda till helgen och så håller vi tummarna för att mannen slipper eländet.

I helgen behöver vi energi. Vi ska städa den inglasade altanen och fixa med våra utemöbler. Även ta tag i att greja nere i källaren. Emma ska få en egen liten lekhörna där nere. Alla spel, rit och pysselgrejer ska ner dit och så kommer hon även ha en dator där när hon börjar intressera sig för det.

Jag är bjuden på en liten tillställning på lördag som jag hoppas kunna gå på.
Ska bli skönt att lämna huset en stund. Känner mig en aning instängd :)

Idag har lite onyttigt passerat min mun. En våffla med grädde och sylt...omöjligt att motstå! :)Men jag deppar inte över det...det var magiskt gott och jag är stolt över att jag bara tog en.

Nu kaffe och fruktsallad.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar