tisdag 13 mars 2012

Var hos läkaren med Emma idag och hon hade öroninflammation på båda öronen så hon fick en dunderkur med penicillin och bricanyl mot hostan.
Hon har enormt stora blåsor i munnen stackaren, inte konstigt att hon inte vill äta.
Men nu kan det bara bli bättre, nu hoppas vi det här vänder snart.

Jag var ute och gick en runda idag. Trodde jag skulle orka med min powerwalksrunda fast i lugnt tempo men jag fick gå hem efter halva vägen. Jag orkade inte.
Bara att inse att jag inte är riktigt frisk än.

Har varit en lugn dag med mycket kaffe och en hel del kortspel. Sonen är besatt av att spela "skitgubbe". Det bästa är att jag vinner nästan hela tiden :)

Imorgon ska jag fixa och greja lite här hemma. Ska bli förändringar i hallen.
Har även en del studiuppgifter som skall göras, så jag hoppas verkligen både jag och dottern är piggare imorgon. Allt skulle bli så mycket enklare då.

Natti

Psst...ingen gott till kaffet eller annat onyttigt idag heller. Jag kämpar på, även att sonen och mannen nästan tvingade mig att gå och ta en chokladbit förut. Dom tycker jag är på dåligt humör?! Jag fattar ingenting...Dom är så känsliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar