tisdag 13 mars 2012

Sjukstuga del 2

Emma har fortfarande hög temp. Hon är verkligen helt utslagen. Ligger hela tiden. Äter inget men dricker en del iaf. Hon säger att hon har ont i nacken. Vi har fått en tid till läkaren i em. Det har runnit ur ena örat oxå. Eländes elände. Måtte detta vara över snart. Tufft att se sin lilla prinsessa så sjuk. Och bassiluskerna bara fortsätter. Nu ligger sonen sjuk, matt, yr och med feber.

Har inte så mycket att blogga om. Vilar, äter panodil, snorar och tar hand om Emma. Det är det som händer just nu.
Hade dock lite energi igår. Mannen och jag hjälptes åt att måla lite på en skänk som ska stå i hallen. Det kommer bli så fint!

Jag skulle ha åkt till Modehuset idag och kollat gympaskor till Emma men det lägger jag ner. Har inte tillräckligt med kraft för det. Och då inser jag att jag är sjuk på riktigt hehe. Jag brukar inte banga för shopping i första taget :)

Solen skiner, fåglarna kvittrar, första blommorna i trädgården har slagit ut...det är VÅR!
Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar