torsdag 8 mars 2012

Fina blommor...

...från en fin kille. Fick blommor av min systerson Robbin idag. Han vet minsann hur man gör moster glad. Härligt att känna sig uppskattad ibland.

Syrran har varit här med två av barnen på en fika och jag har även försökt vara frisör.
Emma och Meja lekte "mamma, pappa, barn" och hade jättekul.


Nu har jag och Emma haft den obligatoriska lekstunden som vi försöker ha varje dag.Vi plockade ut ett av dockhusen och lekte i tvrummet. Jag tyckte nog det var roligare än hon. Hehe. Man blir aldrig för gammal för att tycka det är kul att leka med dockor.
Jag mår lite bättre idag. Är fortfarande tokförkyld men febern är inte lika hög. Men jag är inte på topp än. Blir trött och matt av minsta lilla ansträgning.
Men nu kan det bara bli bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar