fredag 9 mars 2012

Usch

Blir så trött på mig själv. Godis , godis, godis, choklad flera ggr om dagen och nu har jag ätit en skål med jordnötter. MÅR ILLA!
Imorgon har vi gäster så då kommer det väl bli lite onyttigt, men sen ska skiten ut. Både ur min kropp och ut från skafferiet. Alla gömmor ska tömmas. Nästa vecka ska bli en nyttig vecka. Förhoppningsvis fler veckor men jag tar en i taget.
Nu har jag varit ifrån träningen alldeles för mycket. Magsjuka, Sthlmstripp, lathet och nu förkyld och febrig. Men nästa vecka. Då jäklar! Powerwalk VARJE morgon innan frukost + träning och inget onyttigt. Jepp, så får det bli!


Jag är så stolt över min son som håller på med körkortet. Han har övningskört lite men idag tog han första körlektion på körskolan och det hade gått bra. Han kommer fixa det här, det vet jag.
Mammas lille älskling...Måste nog inse att han börjar bli vuxen ..MEN om han är vuxen nu, snart 18 år och myndig...vad är då jag? Dax att boka upp en plats på nåt äldreboende kanske?


Jag känner mig iaf gammal och sliten. Kan inte ens ligga på golvet och leka med min dotter utan att få ont i ryggen. Pinsamt!


Nää nu får det bli nån ordning på Mallas liv.
Jag har ett mål och när jag har nått det ska jag unna mig denna klänningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar