torsdag 15 mars 2012

Nähe...

...vi blir inte av med eländet.Tydligen så trivs bassiluskerna här. Svårt att inte trivas här förstås. Så mysiga, trevliga och omtänksamma som vi är. Fast, nu får det fan vara nog. Nu slår jag näven i bordet och tar i med hårdhanskarna. Nu vill vi bli av med dom. (bassiluskerna)
Emma vaknade inatt med feber igen och det blev en natt med väldigt lite sömn. Det har skruttan dock tagit igen. Hon sover för andra gången idag och nu har hon sovit i tre timmar!!!
Idag har hon sagt att hon har ont i magen. Vill inte äta alls. Man kan ju bli dålig i magen av peniccilin fast Emma nämnde magen innan vi var hos läkaren så...man börjar ju fundera på vad som kan vara fel?!
Och varför blev hon sämre igen?

Själv så snorar,kraxar och hostar jag vidare ihopp om en bättring inom snar framtid. Är väl bara att inse att vila är det enda som hjälper. Vila, nässpray, treo och lite hostmedicin.
Igår kväll trodde jag att jag hostade sönder mina lungor. Fast det är väl omöjligt att göra?!

Idag bestämde mannen och jag att vi drar till Ullared/Gekås om drygt en vecka. Nice!
Nu kaffe och lite studier innan dottern vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar