måndag 12 mars 2012

Första dagen...

...i mitt nya liv har gått bra. Inget godis alls idag, inte ens en liten chokladbit till kaffet TROTS att taskiga familjemedlemmar retas och äter choklad framför mina ögon. Tortyr!
Nu ikväll när jag var sjukt sugen på att ta en bit choklad, bara en endaste liten ruta, så tog jag istället en morot. Usch! Inte alls gott. Äckligt om jag ska vara ärlig. Smakade jord. Men, det stillade konstigt nog sötsuget.
Mer morötter måste införskaffas.

Nu ska jag krypa ner och hoppas på några timmars sömn. Emma är fortfarande jättesjuk. Hon sover nu men vaknar titt som tätt, gnyr och är orolig.
Tidigare ikväll yrade hon jättemycket. Hon ville att jag skulle ta på dockan kläder.Hon pekade och sa:
-Den klänningen ska hon ha.
Det fanns ingen klänning där. Det var en drickyoggi. Då är man förvirrad. Läskigt!
Ber innerligt att hon är lite piggare imorgon.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar