torsdag 22 mars 2012

Jag har en känsla...

...att det det kommer bli en underbar vår och sommar. I can feel it!

Och idag har varit en riktigt härlig dag. Det märks att vi har varit ute i princip hela dagen för nu är vi trötta både Emma och jag.
Vi har varit på Skälby idag. Det var lika mysigt som alltid. Bra place!
Emma är VÄLDIGT intresserad av kaninerna...fattas bara att hon ska blinka med ögonen, lägga huvudet på sne och säga:
-Snäääälla pappa, kan jag få en kanin?
Och då vet jag att han inte kommer att kunna säga nej...
Men jag vill inte ha nån kanin, för det blir ju jag som får ta hand om den.
Jag ska säga till Emma att hon är allergisk mot kaniner...hehe.

Emma och jag är inne i en "gnälla på varandra"-period just nu. Hon piper och gnäller för minsta lilla och det är såååå irriterande,så då blir jag gnällig på henne vilket resulterar i att hon blir ännu surare och gnälligare.
Ond cirkel.
Vi är inte helt 100 än efter våra förkylningar så vi är nog båda två ganska trötta och griniga.
Jag skulle kunna sova hur mycket som helst...

Nu ska jag läsa för Emma. Ikväll har hon valt boken Gösta slår sig.
Vi kan den utantill båda två. Kul läsning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar