onsdag 7 mars 2012

Vårfint

Det var några bilder på vårt vårfina kök och nedan kommer några bilder på vår vårfina lilla prinsessa som var kalasklädd för söndagens barnkalas. Hon var så nöjd över "blommorna" hon hade plockat. ( vissen Lavendel )
Hur mår du Malin? Jo tack för att ni frågar. Jag mår förfärligt!
Igår kväll flög febern på, förkyld, halsont, huvudvärk och ont i kroppen.
Natten var hemsk. För som om det inte räckte med förkylning och hög feber så fick jag så in i h-vetes ont i magen oxå. Var på höger sida av navel och det gjorde sjukt ont. Misstänker att det var nåt med gallan.
Det gjorde så ont att jag lipade och inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag tror t o m jag ropade på mamma :)
Jag väckte min man och trodde faktiskt att vi skulle få åka in till sjukhuset men det släppte som tur var.
Idag har jag legat nästan hela dan. Utslagen! Hög feber trots panodil, värk i kroppen och allmänt risigt.
När Micke drog till jobbet kom min snälla lillasyster och hämtade Emma så att jag fick sova. Och sovit är det enda jag har gjort men ändå är jag trött!
Nu ska jag ta en kaffe med min snälla syster som precis kom hem med Emma.

2 kommentarer:

  1. Åh, så vårfint! Kan du komma hem till mig och pynta också tror du? Varför är jag så okvinnlig när det gäller inredning...
    Sötaste lilla Emma! Hon är alltid så fint klädd.
    Hoppas du snart mår bra igen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Hm...på det man sett på bilder hemifrån ditt så ser det väldigt fin ut, så nog kan du det där med inredning oxå.
    Lilla Emma ja, hon tar minsann inte på sig vad som helst. Riktigt envis när det gäller kläder. Konstigt...måste vara ifrån hennes pappa :)
    Men helst skulle hon nog gå i sin prinsessklänning från morgon till kväll.
    På lördag när vi har gäster ska jag testa att göra mandarincheesecake som jag läste om på din blogg. :)
    Kram

    SvaraRadera