söndag 4 mars 2012

Överraskning

I går var en solig och härlig dag. Vi spenderade största delen av dagen utomhus.
Jag satt ute i solen och gottade mig, kände mig rätt nöjd tills min man kom och sa att jag såg ut som en insekt. Insekt? Jo man tackar! Nu tänker jag inte använda dom brillorna mer :)


Framåt eftermiddagen åkte vi hem till våra vänner Fam.Hultén.
Det bjöds på tilltugg, fantastiskt god mat och gott vin. Köttet som bjöds på igår var bland det godaste jag ätit. Ligger iallafall högt på listan.
Hängmörad rostas tror jag det hette. Köpt på Bremersons. Satan så gott det var!
Vi kollade på "mello" och det jag hade tippat blev rätt. Jag spelade 100:- och vinsten blev 230:- Perfekt! Jag tippade dock inte från hjärtat.
Äh, jag har tappat lusten för "mello". Inte alls lika kul längre.
Och min favorit har gått vidare redan, Loreen. Tror att det kommer att stå mellan henne och Danny och hon tar hem hela skiten. I can feel it!
Emma skiter i "mello". Smart tjej!


Igår fick Nina och jag en överraskning av våra män. I sommar, på min födelsedag, ska vi åka upp till Borgholm, äta lunch, checka in på Strand, gå på afterbeach, på eftermiddagen/kvällen ska vi ha picknick vid slottsruinen för att sen gå in och titta på Winnerbäck, och så tillbaka till Strand på lite party så länge vi orkar och vill :)
Vilken överraskning! Vilka fantastiska män vi har! :)


På dagens schema står det, städa, plugga, powerwalk och så ska vi på barnkalas.
Härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar